Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 11:01   #455
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Hold den opp-ned så mest mulig får rent seg ut. Har hørt om andre som har sølt også, og fått den til å virke igjen etterpå.

Jojo, men det h-r eg så kl-rt gjort . Glemte å fortelle -t dette skjedde for fire d-ger siden, omtrent. Det første jeg gjorde v-r å rykke ut ledning-, slå -v pc-en, og tippe den over så lt det overflødige fikk rent ut, så l jeg et tjukt l-g med dop-pir og stengte pc-en (det er en l-ptop), og snudde den på hodet i en time, så b-re tørket og tørket jeg, hvor jeg enn kom til, til slutt tok jeg den med på b-det og tørket den så lenge jeg orket med hårføner med lunk på.
I st-rten drev den og skrev en h-ug med f-er og r-er, så forsv-nt r-t-sten, og så en h-ug med -ndre t-ster, og så kom -lle tilb-ke, men så f-rsv-nt det noen igjen. Pc-en funker fint ellers, men jeg m-nlger -ltså den første bokst-ven i -lfebetet (som dere sikkert ser ), bokst-ven som utt-els 'ku', jeg m-nlger -nførselstegn, c-ps loock og t-llet to ... Irriterende!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥