Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 10:17   #11
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater - fett

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Problemet med smør er at har du det på benken så blir det jo bare smørje av det og har du det i kjøleskapet blir det hardt som...ehh ja...smør

Jeg har smør i kjøleskapet og bruker ostehøvelen på det det funker bra det

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vet man? Jeg går ikke ned på grete roede, libra og andre "karbokurer". Nesten ikke gram engang

Jeg gikk ned første gangen...da jeg hadde gått opp igjen alle mine den gangen 30 kg...endte jeg med å stå stille på samme vekt i over et år...enda jeg fulgte filosofien( noe jeg hadde koll på etter å sverge til GR i 13 år)

Sitat:

Men når det gjelder fett og lavkarbo. Det er jo et valg, det er helt frivillig. Og velger dere den måten må dere øke på fettet på de fleste retningene. Klarer/vil man ikke det, så er ikke det rett kur. På samme måte som man må kutte fettet på Roede o.l. Man må "ofre" noe på alle kurer, selv om de fleste ikke syns det å spise litt fetere et er offer

Og der er jo ikke snakk om at dere skal pøse på, det skal være passe mengde fett. Og den må ikke komme fra fløte, det finnes mange andre fettkilder.

Enig...og hvis man spiser til man blir uvel, har man kanskje spist nok på det måltidet? Man skal ikke spise seg proppmett...noe man fint klarer med mye karbo i kosten...da orker manb mer mat uten å bli uvel og man blir fortere sulten...derfor er man også alltid sulten på GR...

Lykke til med valg av filosofi

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat