Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-09, 09:59   #287
Filakia
Medlem

Filakia sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

har brukt 7 uker på en halv pose bacon gull:P syntes det smaker veldig tørt:S gjør ikke du? en ting jeg alltid har i veska er agurk og paprika stenger, veldig greit hvis man skal på jobb sent eller bare bort et sted=)

ååå mokki da vaffler.. sikle sikle det er nesten det jeg savner mest

snart tid for frokost og siden jeg har senvakt blir det eggerøre og laks med agurk og paprika det syns jeg er litt snadder da=)

Ps: pose med paranøtter eller mandler er kjekt å ha i veska å(metter)

ha en riktig fin dag

Jeg har ikke prøvd å lage lavkarbo vafler selv ennå (har bare såvidt fått kjøpt meg nytt vaffeljern, og har ikke hatt tid til å prøve ut ennå), men det er jo en rekke vaffel-oppskrifter her, så du trenger ikke savne vaflene...

Hvis du går på oppskrifts-underforumet og klikker på "Søk i dette forumet" og skriver vafler, så finner du alle oppskriftene som er lagt ut her.

EDIT:
Ang. bacongull, så velger jeg heller BaconSvor istedet, den til venstre her:

Smaker mye bedre, etter min mening! Sjekk bare datoen på disse, det hender jeg opplever å finne poser som er gått ut på dato. Kjøper gjerne mange av gangen, og da er det jo greit at de har en viss varighet.

Sist redigert av Filakia : 30-09-09 kl 11:27. Årsak: Lagt til litt tekst og et bilde
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat