|
Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd
ja, da er jeg hjemme igjen har vært til mamma så dagen ikke blir så lang når jeg ikke får gjøre noe særlig..
veiedag i dag, og har gått ned bare 0,5 kg :/ er faktisk skuffet, og jeg vet jeg kommer til å kose meg med krem i kveld det er vel psyken som som ikke tåler nederlag noe særlig enda...
hardessuten fått avslag på 8 jobber på 1,5 mnd! jeg gir nesten opp.. leverte søknad på dressmann i går, men mannen gliste så skeivt og sa at hvis jeg ikke hører noe innen ei uke er ikke jeg en de leter etter. Jeg søker bare deltidsjobber, da jeg begynner på skole i januar.. men neste mnd får jeg bare 6000 kr.. og så ingenting fram til slutten av januar! (jeg mista jobben i permiskon da de la ned) så jeg er litt neffor!
dessuten ser d ut som et dass her hjemme! fordi ryggen er sånn som den er.. sambo er bare superdårlig på å ha d ryddig, å plukke opp og legge på plass er vanskelig ja.. jeg får ikke til å plukke opp sælrig.. har problemer med å løfte Mali, så løft og bøying må spares for henne.
sorry at d ble klaging i dag Skal på mary kay kurs i kveld da til mamma, å bli fin og fjong :P
|