Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 12:58   #151
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Når jeg er i ketose er dytte-innpå-trangen så og si fraværende. Det er kun psykisk. Så som du sier, å gjøre noe annet.... Da jeg slutta å røyke ble det veldig viktig å bryte rutiner, og ikke gjøre ting som fikk meg til å tenke på røyk. Det ga seg overraskende fort.
Mange mener de "må ha" godteri på kino. Da bør man pushe seg selv på å gå uten godteri, så oppdager man fort at det går helt fint!

Hihi! jg spiser alltid godteriet før filmen begynner på kinoen jg! Reklamepausen er så lang

Men fra spøk til revolver..... kos trenger ikke å være sukker å sånne ting. Eller det trenger forsåvidt ikke være noe å spise heller. Det viktigste er at en prøver å finne ut litt om hva en koser seg med utenom disse tinga.

Jg har funnet ut at jg koser meg skikkelig når jg tar ansiktsmaske (eller får kline på gubben en!), fotbad, får gubben til å massere føttene mine, tar hårkur, setter meg å skriver et hyggelig brev til noen jg er glad i, leser ei god bok eller når jg rett og slett går en lang tur i ruskeværet.... tenner lys i stua, strikker noe fint, tar et glass iskald pepsi max etter en halvtime i badstua, en time med lek i svømmebassenget.... Mye en kan kose seg med uten at en legger på seg

Helt ærlig, jg klarte ikke kose meg me disse tinga før! Da var det å trøkke på med mat og snop og.. ja!! Jg har perioder fortsatt også hvor jg faller tilbake til gamle mønster. Mn nå, så har jg tatt mer og mer tilbake kontrollen. Og jg har funnet ut at livet er ikke så verst uten alle de karbene

Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat