Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 10:13   #146
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Når jeg er i ketose er dytte-innpå-trangen så og si fraværende. Det er kun psykisk. Så som du sier, å gjøre noe annet.... Da jeg slutta å røyke ble det veldig viktig å bryte rutiner, og ikke gjøre ting som fikk meg til å tenke på røyk. Det ga seg overraskende fort.
Mange mener de "må ha" godteri på kino. Da bør man pushe seg selv på å gå uten godteri, så oppdager man fort at det går helt fint!

Er helt klart det psykiske og vanene det stort sett går på ja. Ikke så ulikt det å bryte gamle spisemønster som det å slutte å røyke vil jeg tro ?

Har bestemt meg for å være litt streng med meg selv, jobbe inn gode matvaner og få vekk uvanen med småspising. Rett og slett bli mer bevisst på spisinga.
Har regnet ut diverse måltider og hengt på kjøleskapet, 3-4 vettuge måltider jeg vet jeg egentlig blir mett av. Disse anretter jeg så det ser tiltalende ut og sørger for at jeg har god tid når jeg spiser. Om vanen gjør at jeg får lyst på noe mellom måltidene tar jeg meg et glass kjøleskapskaldt vann og tenker på at bare vannet alene er med på å svi av 3 kg pr år
Alle monner drar, ikke sant ?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat