Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 09:53   #144
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av catzie, her.

Jaaaa, helt enig, det er så utrolig nitrist å se tv eller kose seg om kveldene uten noe å kose seg med ! Men ja, slik er det nå. Jeg har lovet meg selv å aldri aldri sette meg i denne situasjonen igjen, digg er for alltid forbeholdt helger og besøk når jeg har nådd målet mitt. Du begynte på søndag du? Jeg begynte i gåt. Det føles godt å være i gang igjen, men sommerens uvaner slipper vanskelig taket. Og dette lavkarbo greiene er nytt for meg så masse å sette seg inn i. Vær flink vær flink vær flink

Er det ikke rart og egentlig helt på trynet at man må dytte innpå noe man overhode ikke har godt av for å "kose" seg ?
Jeg prøver å snu litt på konseptet "kose seg", forsøker å få meg selv til å skjønne at det er fullt mulig å ha det kos med noe som faktisk gjør bra for både kropp og sjel.

Jeg tenkte jeg skulle strikke når "kose seg trangen" hyler, meeen, med en noget aktiv valp er det ikke veldig enkelt å holde garnet unna piraya-tenner
Har funnet ut at det hjelper litt å flytte seg vekk fra kosekroken i sofaen og å være fysisk sliten.

Noen som har andre alternative "kose-seg" tips ?
Og hva gjør dere når "dytte-innpå-trangen" kommer ?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat