Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-09, 23:35   #27
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor sprekker man?

Det er egentlig sjelden jeg tenker at NÅ vil jeg ha en sprekk. Fokuset på mat har endret seg drastisk etter at jeg begynte med lavkarbo, og mat har blitt noe jeg må ha for å holde maskineriet i gang - og ikke noe jeg skal belønne meg med eller kose meg med.

Men, jeg merker at hvis jeg går for lenge uten å spise - kommer suget etter karbohydratrik mat som bestilt. I ferien blåste jeg i lavkarbo i noen dager, og da var det litt tøft å gå tilbake til normal LCHF igjen. Jeg blir så forferdelig fysen og sulten av høykarbomat, og kroppen bare skriker etter mer. Det går heldigvis over etter et par dager og det er sånt som gjør at jeg ikke sprekker så ofte heller.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat