Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-09, 22:45   #429
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Ah, da skal jeg drikke mer mineralvann. Syns jeg flyr på do i ett, i går tror jeg at jeg var på det lille rommet fem ganger i løpet av et par timers tid! Får nok i meg litt for lite salter og mineraler antakelig, er ikke særlig generøs med saltet på maten heller (syns ikke det smaker noe godt!) .

At man skulle bare gi farris til barn med omgangssyke visste jeg ikke! Lærer mye her inne!

Fort gjort å gå litt tom for salter når man flyr på lillerommet til stadighet!
Er ikke mye som skal til faktisk!

Blander du Farrisen med eplemost til barn med omgangssyke, får de i seg næring og salter som holder på væske i kroppen! Smart!

Når den store hunden (rottis) er dårlig i magen, får han bittelitt sukker og salt i drikkevannet. Har gjort det med alle hundene jeg har hatt. Virker som bare det!