Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-09, 15:52   #33
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør dere med jula?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg skal ha julaften hjemme hos meg i år. Jeg har lurt litt på om jeg skal droppe alle tradisjoner og lage en helt anderledes julaften i matveien. Kanskje bare servere mat som jeg har lyst på og kan spise. Jeg tror jeg skal surfe rundt i oppskriftsforumet her for å finne inspirasjonskilder. Kanskje jeg rett og slett skal lage noen helt nye tradisjoner. Det kunne jo vært morsomt om neste generasjon ikke kan tenke seg en jul uten Gerds ostekake eller nylaget bringebæris.

Håper du ikkje har tenkt å ta vekk ribba/pinnekjøttet?
Hadde eg vært gjenstand for nye juletradisjoner uten dette så hadde eg blitt en smule sur kjenner eg
Men kaker og sånne ting så hadde eg kjørt lavkarbo skulle eg ha servert det hjemme

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat