Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-09, 11:09   #111
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Chrime, her.

Har flere spørsmål gitt. I oppskriftene i boka til Foseid er det paprika i nesten hver rett. Jeg kan ikke fordra paprika egentlig. Skjønner at det helt sikkert er noen viktige mineraler og vitaminer i paprikaen. Noen som vet hva jeg kan spise i stedet som tilsvarer paprika?

Jeg ville bare prøvd å finne en grønnsak-erstatning med ca samme antall karber, jeg. Sånn har jeg gjort det lenge, bare at jeg har erstattet løk med paprika i oppskrifter hvor det passer sånn. Ellers er det ofte jeg synes feks spinat funker fint, eller noe agurk, etc - ses an etter skjønn.

Og så er jeg enig med vedkommende som mente eggesalaten ikke var spesielt god... den smakte jeg på i går, det ble en atkins-bar istedet, gitt.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat