Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 18:33   #397
Meatscience
Medlem

Meatscience sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 50
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

Uff, jeg har vært gjennom så mange prøvelser i dag. Jeg var på varemesse med jobben, og der fikk vi lunsj. Baguetter og smørbrød. Jeg kunne jo ikke tillate meg noe av dette, men heldigvis kom noen med et brett med wraps med spekeskinke og salat i. Jeg spiste innholdet, men la igjen mesteparten av wrap'en. Det var temmelig flaut!

På slutten av dagen fikk vi utdelt en ryggsekk, og kunne fylle denne med gratis vareprøver. Omtrent halvparten prøvene var godteri, og det var nærmest ubegrenset tilgang på Twix, Bounty, Snickers, Stratos, Troika og Gullbrød. (MMmm.....marsipan..finnes ikke noe bedre) Jeg var i siste gruppe, og de som ga ut prøvene ville kvitte seg med resten for de andre gruppene hadde visst vært beskjedne. Dette ville jo vært rene himmelen for meg før, masse gratis sjokkis, men nå var det nesten helvete. Men jeg tok ei pakke Läkerol og spiste et par pastiller. Det ble jo en del sjokolade nedi sekken, så noe fikk samboeren min (som ga opp ketolysekuren etter 3 dager) og resten ba jeg ham gjemme, og gi til meg på bursdagen min. Om en måned.

Veldig, veldig fint med noen som kan gjemme godteri for meg! Men nå skal jeg jammen ta meg en "betta" med hvit, sukkerfri sjokolade! For det er jo lov, sånn av og til.

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat