Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 11:04   #18
Tiki
Seniormedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor sprekker man?

Opprinnelig lagt inn av Binna, her.

det jeg har litt lyst på... e chips... så lurer på om det e en type jeg kan spise til litt kos en lørdags kveld..

har ikke hoildt på så lenge selv, men synes jo det er helt utrolig at man tross alt kan spise så mye godt, når man skal slanke seg også.

Så ostechips (mange oppskrifter på det her inne) er en veldig god erstatning for chips / potetgull for meg, og deilig kos på en fredagskveld.
I går hadde vi en liten feiring hjemme, og da lagde jeg oppsirools av mandarinost, med pisket krem med litt bringebær i og strødde litt valnøtter på. Fantastisk godt . Det hadde liksom vært noe annet hvis jeg ikke kunne spise noe av godsakene, og da trenger jeg heller ikke sjokeladen......så langt i alle fall.

Minstemann ville foresten spise oppsirollsene enn marsipankakestykket han fikk servert

Ellers så er min største prøvelse så langt og ikke spise frukt. Og det kan nok bli noen utfordringer når jeg f.eks. skal være bortreist hos slekt i flere dager o.l. Men til daglig går det greit. Det er mere mannen som spise normalkost som sikler på "min" rømme og fløte