Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-05, 13:46   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Og nå går det fryktelig fryktelig tregt igjen...

Men, jeg oppdaget.. Jeg skulle åpne en journal, og det tok evigheter. Så jeg åpnet en ny side ved siden av - forsiden på forumet, og det gikk raskt.

Mens jeg skriver dette, står journalen fremdeles og venter...

Underfundig.

Forsiden er kjapp. Den har få databasespørringer, og så å si bare elementer som er lagret på vår server. Trådene har gjerne tickere i signaturer, og bilder som ikke er lagret hos oss. Siden er ikke ferdig lastet før disse er på plass.

Jeg merker av og til på min maskin at den venter endel på google-reklamen. Men det blir sjeldent plagsomt.

Om du ønsker å surfe kjappere så har du mulighet til å skru av visning av signaturer, bilder, og avatarer i kontrollpanelet ditt.

Men som Silvandar sier, om der er tidspunkt der sidene henger for mange, skriv et innlegg her