|
Sv: 3 uker og ingen resultater.
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Er nok dessverre endel som må ganske lavt ned på karbsene for å være i ketose OG samtidig gå ned i vekt, for det er jo ikke målet i seg selv å komme i ketose om vekta ikke går ned, da er det stort sett bare frustrerende (snakker absolutt av erfaring, har stått omtrent stille i 8 mnd og gikk ned ca 30 kg 6 mnd)
Hvis det stopper opp må man finne grunnene til det så er selv i en fase der eg eksprimenterer med mer karbs og mindre fløte 
Sant det, men dersom du spiser et par tomater, salat, et egg og bacon og kjøtt og fløte - så overstiger du sannsynligvis ikke 20 karb. Men for all del - det varierer nok. Jeg har for øvrig gått inn i ketose mange ganger, og det funker hver gang. Men om han går ned, det ser han først når han er i ketose. Det er litt forskjellig fra person til person. Men i utgangspunktet vil de fleste gå ned om de er i ketose og ikke spiser for mye sukkererstatninger som kan ha en ugunstig virkning. Det er i hvert fall min erfaring. Jeg veier meg som sagt ikke, men etter logisk vurdering ut fra buksestørrelser så går jeg nok ned rundt 2 kilo i uka, ofte mer. Det er også erfaringen fra andre som har gjort det på sammen måte. Vi er flere LOL
|