|
Sv: 3 uker og ingen resultater.
Opprinnelig lagt inn av Kin, her.
Sånn kjapt. Drikk mye vann, gjerne med kullsyre fordi at ketose gjør at du mister mye salter i kroppen. Spis helst litt vitaminer. Spis salat - så mye du vil med grønnsaker fra over jorden som hun sier over her. Spis fet mat, helrømme, fløte, ost, bacon etc. MÅL om du er i ketose ved ketosestick - jeg vil anbefale deg to dager før du måler fordi det tar ofte så lang tid. Du ser med en gang om du er i ketose fordi da blir sticken rosa eller lilla. Drikk mye vann. Paranøtter er gode. HOld deg borte fra alt som heter brød. Spis rent kjøtt. Og mens du starter på en så lettvindt måte - les om ketolysekuren det står mye på nett. Så får du vite litt mer om variasjoner, osv. For å være i ketose, i starten, skal du som mann ikke ha mer enn 20 karb til dagen - og dersom du spiser for mager kost så tar du ikke av. Du skal altså ha lite karbohydrater og mye fett. Fett, protein, grønnsaker og vitaminer. Og alltid masse, masse vann. Skal du ha alkohol blir det rød eller hvitvin.
Supert, skal kjøpe ketonstix i morgen. Jeg har merket at kroppen trenger MYE mer vann enn den pleide før. Jeg spiser 3 måltider om dagen. Er det anbefalt å spise oftere?
|