Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-09, 20:59   #16
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: 3 uker og ingen resultater.

Opprinnelig lagt inn av YazzY, her.

Det positive er at jeg ikke har gått opp i vekt med så mye fet mat. Jeg skal kutte ut mais og frukt, det er enkelt. Er det da nok for å komme i ketose og miste de overflødige kiloene? Med brøderstatning mener du "polarbrøet" som jeg spiser? For den er det kun lavkarboprodukter i. Med andre ord fett.

For å komme i ketose, anbefaler eg deg å telle karbs. Menn skal ligge på ca 20 g karbs for dag og disse helt fra grønnsaker og litt meieriprodukter. Ikke ligg under, det har ingen hensikt.
Siden eg ikke vet mengdene av det du spiser kan eg derfor ikke svare på om det holder å komme i ketose av det.
Anbefaler deg å lese på ketolysedelen på forumet.

www.ketolyse.no og www.lchfnorge.no er sider med god info.

Brøderstatning så mener eg polarbrødet ja, kruskakli og den typer varer funker ikke på meg iallefall Men det kan godt hende at det ikke er noe problem for deg

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat