|
Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.
Bixen, du er kjempeflink.
Kan jeg spørre deg hva du spiser om dagene? Ser ut som jeg begynner å stoppe opp, og det liker jeg dårlig. Jeg har begynt å variere litt med maten (siden jeg har vært veldig matlei), men vet ikke om det har vært så lurt.
Takk, i ligemåde!
Til frokost spiser jeg enten noen paranøtter, eller resten fra gårsdagens middag. Til lunsj har jeg rester fra middagen. Til middag har vi f.eks.
kjøtt av kylling eller svin med blomkål, brokkoli, paprika, løk, squash eller andre grønnsaker, og bernaisesaus.
Evt. lager vi en deilig kjøttdeigform som er veldig lettvint og grei å ha med som lunsj osv. Det er å steke kjøttdeig sammen med en boks hakkede tomater fra Landlord (Rema1000), løk, litt squash og krydre godt. Ha i ildfast form med ost over, og stek til osten er smeltet.
Synes også det er greit å ha løvsteker liggende i frysen, for det går så kjapt å steke. Har da litt løk eller kinakål til, og av og til en liten dæsj sukkerfri ketchup.
Er veldig lite sulten for tiden, og det er så deilig synes jeg. Mannen skeiet ut da han var på jobbreise i en uke, og syntes det var forferdelig å gå rundt og være sulten hele tiden, som man gjerne blir på høykarbomat. 

|