Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-09, 13:28   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Min første dag på Lindberg...

Jeg vet at Linberg anbefaler å spise bær fremfor frukt pga mengden fruktsukker og blodsukkerstigning. (jeg kan ikke spise epler, for jeg får sukkersug av det og det gjør det lettere å falle for verre fristelser etterpå) Event javne ut fruktsukkervirkningen med litt fett/proteiner...feks noen nøtter. (Kost i balanse for å hindre blodsukkersvingninger, som også på virker fettlagring)

I tillegg anbefaler han også å spise Yoplait 0,1% fordi det er fruktose i den og ikke sukker (høyere GI i sukker)som i de fleste andre yoghurter.

Tilbehør utover grønnsaker til laksen kan event være linser med litt ekstra krydder og olje (for smakens skyld) eller bønner.

Jeg bruker både olje og smør til steking. (Litt for helsa og litt for smaken), men tror Lindberg anbefaler olje (oliven jomfruolje)

Lykke til med livslang endring

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat