Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 11:19   #281
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Lotta67, her.

men... noe sier meg at jeg kommer til å leve litt på sjokodrikker, barer, soyanøtter og sjokoladekjeks. Suppe har jeg ikke smakt ennå, men jeg tror jeg gruer meg. Omeletten til lunsj i dag, holdt jeg på å kaste opp av.

Du er i båt med mange her, de fleste ender opp med noen få produkter som fungerer ok.

For min del er det sjokoladekjeks, sjokolademüsli, kakao, grønnsakssuppe, potet-purre-linsesuppe, spinat-karse-brokkolisuppe og pasta som gjelder. Bestiller også 1 pk pannekaker og 1 pk ost- og gressløk omelett i hver andre bestilling, rett og slett for å ikke gå lei av mine faste produkter. For meg så fungerer omelettene fint med hvitløkspulver eller hvitløkssalt, da smaker de så og si bare hvitløk

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat