Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 00:55   #187
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Det går etter forholdene bra med jenta! Heldigvis får hun til å gå! Hun har falt rett ned på steinhellene utafor stua vår Men jeg tror nok ikke hu har vært drita. Dette skjedde før klokka ni... De er ikke akkurat alkiser de i andre etasje.. Hu har sannsynligvis skullet gått ut for å røyke, og åpna verandadøra, gått ut i tro om at det var en veranda der og falt ned. Den var sikra med lås og lenke, men den var ikke sikra godt nok. Nå er den heldigvis sikra bedre. Bare synd noe sånn måtte skje først!

Creepy likevel altså. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg mest sannsynlig sett at hun falt, for jeg har full utsikt til den plassen, både fra rommet mitt og stua vår Ekkelt å tenke på!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat