|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
1. dag - meny:
Frokost: Sjokolademüsli - gled greit ned
Lunsj: Soyanøtter og salat fra salatbaren - mye snacks for pengene
Mellommåltid: Sjokobar - helt grei
Middag: Paella - bob-bob. Stor porsjon blomkål/brokkoli/purre ved siden av
Kvelds: Kakao - drakk den kald, helt grei
Etter første dag kjente jeg allerede en ganske vond smak i munnen, men det skal jo betyr at det går rette veien. Tørst og tørr i munnen.
2. dag - meny:
Frokost: Pannekake + kanel. Hadde problemer med siste biten
Lunsj: Skinkeomelett. YAK! Måtte kaste og tok sjokoladekjeks istedet, de var "gode"
Mellommåltid: Müslibar røde frukter - helt grei
Middag: Couscous - bob-bob. Var jo så flytende! Stor porsjon blomkål/brokkoli ved siden av
Kvelds: Brownie. YAK. Så lang tid for å lage noe så vondt! Men det gled ned med min tilmålte halvliter med TAB Xtra per dag...
Ikke at jeg trodde denne "maten" skulle være så god, men det var verre enn jeg hadde tenkt. Har prøvd å sprite opp med diverse krydder og sånt som jeg har lest dere har anbefalt, men... noe sier meg at jeg kommer til å leve litt på sjokodrikker, barer, soyanøtter og sjokoladekjeks. Suppe har jeg ikke smakt ennå, men jeg tror jeg gruer meg. Omeletten til lunsj i dag, holdt jeg på å kaste opp av.
Skal prøve å ikke være så negativ, men kommer gjerne med innspill og råd fra dere som har/har hatt det på samme måte...
I morgen ser menyen slik ut, men jeg har en følelse av at den kan bli forandret...
3. dag - meny:
Frokost: Pannekake
Lunsj: Skinkeomelett
Mellommåltid: Sjokobar
Middag: Kyllingsuppe
Kvelds: Fersken-/aprikosdessert
Sist redigert av Lotta67 : 19-09-09 kl 21:48.
|