Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-09, 16:31   #30
Rangelet
Medlem

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 44
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Eit spørsmål til dere som har som livsstil lavkarbo, og ergo ikkje er i ketose le

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg lå på 1200-1600 kalorier per dag de første månedene. Dette er lite, men så gikk det jo radig også da. 27 kilo på 5 måneder. Men jeg var veldig bevisst på å få i meg nok proteiner for ikke å miste for mye muskler. Nå ligger jeg på et mer normalt nivå, ca 2200-2800 kalorier og 0-80 gram kh, uten å legge på meg igjen. Jeg spiser fortsatt aldri poteter, ris, pasta eller brød, men jeg unner meg gjerne en cortado eller latte og ferdigdressinger i salatbarer, saus på restaurant, lavkarbopølser, farsemat, kjøpekarbonader osv. En periode spiste jeg mye lavkarbobrød, men det har jeg oppdaget binder mye vann i kroppen.

Nesten det samme. Har tatt av så mye kilos de siste 4 månedene at mormor og morfar ikke kjente meg igjen i butikken lol lol. Jeg teller ikke kalorier eller karbos, bare spiser for det meste rent kjøtt og grønnsaker. Unner meg lav karbo vaffler med Johanneskjernemel og syltetøy. Kan ikke spise meieriprodukter eller gluten, så for meg er det ingen bønn om kroppen skal fungere

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat