Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 09:51   #637
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Ah, denne tråden, ja!
Jeg trenger vel å tenke litt på hva jeg er takknemlig for om dagen, så here goes:

1. Jeg er takknemlig for at jeg tross alt har en kropp som fungerer ganske godt, og som er langt lettere og penere enn den kunne ha vært om jeg ikke hadde gjort den innsatsen jeg faktisk har lagt for dagen
  2. At jeg har utrolig gode venner, ikke haugevis av lette bekjentskaper som jeg har hatt en tendens til, men et godt knippe veldig gode venner som har stått i last og brast gjennom mange år, og som alltid stiller opp
  3. At jeg er kreativ, når jeg ikke klarer å fotografere, skrive og male, så kan jeg strikke og hekle, og jeg kan sy om klær akkurat sånn jeg vil ha dem, det er en gave!
  4. At jeg til tross for en elendig økonomi alltid så vidt klarer meg likevel
  5. Og dette er et affirmasjonspunkt: Jeg er takknemlig for at alt ordner seg sånn at jeg kan flytte inn i en ny leilighet helt for meg selv, ingen bofellesskap eller dele kåk med venner mer, bare bare meg! (La det skje )

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat