Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 22:53   #380
Meatscience
Medlem

Meatscience sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 50
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

*liste seg skamfull inn i tråden*

Nå har jeg en tilståelse å komme med. I dag spiste jeg sjokolade. Og ikke bare en, men to. En Hobby og et Gullbrød. Dagen begynte greit, jeg skulle jobbe sent skift på jobben men da jeg kom dit begynte jeg å føle meg svimmel. Dette ble bare verre utover kvelden, og etter hvert måtte jeg bare sette meg ned i en halvtimes tid. Da var jeg skikkelig kvalm. Jeg orket ikke tanken på mat, men jeg hadde spist to måltider tidligere på dagen. Det eneste jeg kunne tenke meg var sjokolade, så jeg tenkte at noe måtte jeg jo gjøre for jeg kunne ikke dra hjem heller. Så da ble det Gullbrød.

Faktisk så gikk kvalmen over, og jeg kviknet til sånn at jeg kunne fullføre arbeidsdagen. På hjemveien tok jeg altså en Hobby.

Så her sitter jeg da, skamfull og skuffet over at jeg spiste sjokolade i min 7. uke på kuren. Men det er min første ordentlige sprekk. Jeg var redd for at jeg skulle få vondt i magen, men det har jeg sluppet. Og jeg er ikke så svimmel lenger, så sukkeret hadde jo på en måte en positiv effekt. Men jeg håper ikke jeg er svimmel i morgen også, for jeg vil jo fortsette på kuren. Æsj altså!

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat