Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 14:40   #52
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Holder på å bli ko-ko i hodet

Opprinnelig lagt inn av Sofie29, her.

ja selvfølgelig går dere til usaklig angrep på meg - bare fordi jeg mener at lavkarbo ikke er en ideel måte å leve på..

og jeg trenger vel ikke å ramse opp alle bivirkningene nå de fleste og mest alvorlige er nevnt i trådstarterens innlegg...????

det er nesten mosromt at når dere ikke har gode argumenter for å forklare og motbevise bivirknigene så skriver dere som oftest "dette har jeg ikke hørt om"!
spiller ingen rolle om hver enkel av dere har hørt om det eller ikke - poenget er at bivirkningene kan være katastrofale! Innse det eller ei!

Antar at de allerfleste her vil leve lavkarbo fordi det ser som om at det er den letteste vei til en slankere kropp (har tenkt tanken selv) - og dere lever litt sånn opp i skyene - jeg prøver bare å få dere ned på jorda igjen

Min bivirkninger etter 2,5 år på lavkarbo:

- 23 kilo lettere- FETTET er borte!!!!
- Mer energi, mye mer faktisk
-Bedre og sterkere musklatur
-Leddproblem/stive ledd er borte, giktkuler forsvunnet!
-Slutt på mageproblemer/smerter
-Bedre nattesøvn
-Sluttet å snorke
-Ren hud!
-Fokuserer og husker bedre
-Hormonene i orden igjen.
Edit:
- Å bli mett, akkurat passe mett til hvert måltid, og holde seg mett til neste måltid

Så da spør jeg deg: Hva slags katastrofale bivirkninger?

Sist redigert av Gerd : 16-09-09 kl 12:42. Årsak: Tillegg
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat