Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-09, 09:13   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Eit spørsmål til dere som har som livsstil lavkarbo, og ergo ikkje er i ketose le

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Du er jo en historie for deg selv da, Photo. Dette innlegget var ikke myntet på deg

Jeg har hundrevis av sider med materiale å gå gjennom for å forsøke å skjønne hva slike som deg er bygget opp av. Vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg til å sette i gang

Haha, ok. Det var bra, jeg tror jeg hadde blitt koko om jeg skulle begynne å gå i mot min natur og telle kcal også. Enn om jeg de dagene jeg sjekker nå ligger på 1500-2000 om dagen, noe som vel sikkert er helt normalt, men jeg klarer bare ikke å henge meg opp i det. Spiser når jeg er sulten til jeg er mett. Det er liksom så velsignet!
Jeg tror også at det finnes flere som meg der ute, altså. Men, jeg vet ikke ennå om dette er fullstendig plausibelt; men jeg tror nok også det er snakk om visse hormonforstyrrelser som gjør at hele systemet mitt ler termodynamikkloven rett opp i fjeset.
Jeg har nemlig begynt å snuse på stoffskiftet mitt, for selv om jeg ikke har fryktelig avvikende prøveresultater, så har jeg mange av symptomene. Men det har ikke skjedd noe nevneverdig med vekta ennå. Så det er vel som med alt annet, ikke ett entydig svar, men en blanding av veldig mange!
Ikke stress med det, om du kan gi meg en forståelig essens, så er det godt mulig at jeg kan finne ut noe på egenhånd også, men jeg håper du selv har hatt glede og nytte av å forske på det. For som sagt, jeg er nok ikke helt alene om å gjøre absolutt alt riktig, og stå igjen mer eller mindre tomhendt for det (altså vektmessig, helseforbedringene er jo fortsatt der, takk og pris!).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat