Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-09, 23:10   #37
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Holder på å bli ko-ko i hodet

Opprinnelig lagt inn av Sofie29, her.

Sunn kosthold er variert kosthold med masse frukt og grønnsaker.
Fedme, diabetes, høyt kolesterol og alt det du nevner kommer ikke som en bivirkning av et slikt kosthold.
Innlegget ditt viser bare hvor lite du vet om sunn mat

Jeg tror jeg kunne utfordret hvem som helst til en duell i ernæring hvilken dag som helst. Med ei hånd på ryggen!

Med 20 år på diverse ernæringsråd/Roede/libra/frukt-og-grønt dietter, kaloritelling, elimineringsforsøk osv har jeg slanket på meg flere titalls kilo, samt hormonubalanse og borderline diabetes. Jammen hjalp det ikke å svette på trening 3-4 dager i uka heller gitt. Så jeg kuttet ut all frukten jeg da. Og det grove brødet. Og potetene, risen, pastaen. Og begynte å spise rent kjøtt, ekte majones, olje, smør, fløte, og riktige grønnsaker. Plutselig datt blodsukkerverdiene flere hakk, hormonene er i ferd med å stabilisere seg, kiloene forsvinner og ikke kommer. Huden er ikke tørr lenger, håret er skinnende. ikke har jeg fått lever eller nyretrøbbel heller.. Jeg må være et vandrende mirakel...