Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-09, 22:25   #21
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Holder på å bli ko-ko i hodet

Det er nok mange her som IKKE er klar over hvor dårlig de er de bivirkningene de har hatt av lavkarbo.
JEG, for eksempel, har tydeligvis ikke skjønt at det fakta at bulemien ble borte var en ille bivirkning. Ei heller det fakta at jeg IKKE trenger gå på vanndrivende lengere.. For ikke snakke om angsten som forsvant; meeeget trasig bivirkning.. Og huuuden da! Huden er blitt sååå mye glattere på lavkarbo!! En uting er det..
--

Håper at du forstår det var et forsøk på ironi... Lavkarbo er fabelaktig!

Jeg jobber selv på et klinikk med mange leger og flere av dem har begynt med lavkarbo. Kjenner også en patolog som går på lavkarbo og han er overhodet IKKE skremt av lavkarbomaten; han ser omtrent daglig konsekvensen av vanlig" mat; tette årer etc...

Nei, jeg er megatakknelig for at noen introduserte lavkarbo for meg, og det er den måten jeg ønsker leve på!