|
Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd
Opprinnelig lagt inn av mokki, her.
God morgen. Glad det er søndag og snart klar for ny uke. Jeg klarer meg ikke serlig godt i helgene gitt......
I dag skal vi feire bursdag for 4-åingen vår. Taco er bestilt fra henne. Og kake blir det også.... Får prøve å være flink å i det minste ikke spise halve kaken.....
Solen skinner i Bergen i dag. Deilig etter et grusomt vær i lang tid nå...
Gratulerer med bursdagen til fireåringen!!
Jeg klarte meg godt gjennom en 30årsfest i går kveld. Det var heldigvis taco på menyen, jeg droppa både kake og is, og drakk vann hele kvelden. Følte meg rimelig flink da ja... Hehe Ikke like flink på fredag da jeg endte opp med både grøt og yoghurtis. Men jeg har heller aldri reagert på dem da, så da går det bra lell Har faktisk gått ned 800 gram de to siste dagene, så da stoppa det iallefall ikkeno... I dag skal vi ut og spise med family'n min. En liten forskuddsfeiring av min 30årsdag. Lillebrorsan har bestemt at vi skal på Peppes, for der har de i det minste glutenfri pizza til meg... Han er 12 år, og veldig opptatt av at jeg ikke tåler gluten så godt og passer på at det blir ordna sånn at jeg også kan få. Blir nok til at jeg spiser pizza i dag altså. Det er jo tross alt bursdagsfeiring, og ikke minst en veldig snill lillebror som passer på søstersen sin...
Men, men... Tross alt bedre å ha en sånn planlagt utskeielse enn at jeg 
Håper alle sammen får en fin søndag!!

|