|
Sv: September-startere!
HEi alle, kjekt å se at det er stort engasjement her 
Jeg startet på Ketolyse torsdag 3.september.
Er vant med å spise mye og gdet gjorde meg litt skeptisk i starten. Men jeg lot det stå til, og ganske uplanlagt må jeg si. Har hatt en del venner som har gått/går på ketolyse så jeg har snappet med meg en del. Er offshore nå, og på nattskift, så det er vel egentlig alle forutsetninger for å mislykkes...
Jeg har spist til frokost (det blir altså middagsmat siden det er kl 18:00):
1/2 tallerken salat med rømmedressing eller olje/feta + rent kjøtt eller fisk og som oftest et kokt egg + 1-2 glass vann.
mellommat kl 21:
4 skiver ost + majones ,jaja sykt...
Lunch kl 00:00
1/2 tallerken salat med olje el. dressing+ kjøtt eller fisk eller ost+pålegg av kjøtt eller fisk.+ vann eller et LITE glass PepsiMax.
Mellommat 03:00
som klokken 21
Kvelds/Middag kl 07:00
Egg eller speilegg+omelett+ 3-5 skiver bacon+ av og til en karbonade eller pølse. + en del agurk og tomat
Ellers drikker jeg både vann og kaffe og te innimellom.
Det hadde vært supert om noen med peiling kunne sagt litt om dette, gikk faktisk ned fra 115,1 til 112,5 kilo første uka (7 dager), men nå etter 9 dager stod jeg på 112,7 uten at jeg har endret noe. Vet at det høres hysterisk ut, og jeg skal egentlig ikke veie meg før torsdag igjen. Men jeg lurer på om jeg kanskje får i meg lite fett (hvor snålt høres ikke det ut)?
OG så lurer jeg på om spørsmålstegnet skal stå før eller etter den forrrige parantesen?
Har troen på dette, trener også jevnlig, men ikke så mye som de første dagene, fytti H... da ble jeg dårlig..
Takknemlig for råd ang "menyen min"
Lykke til alle Septemberstartere!!
|