Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-05, 11:27   #10
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Her har det vært action jo!

Overskriften Menns plikter hjemme - var mest for å provosere og skape interesse. Jeg har da hatt markedsføring
Det er like mye Kvinners plikter dette dreier seg om, eller egentlig HVORDAN FÅ DETTE TIL SAMMEN SAMTIDIG SOM AT BEGGE BLIR FORNØYD

Jeg har ingen flere råd og tips og innlegg jeg, bare takker for de som allerede har kommet inn. Det var liksom derfor jeg skrev dette - har ikke funnet den optimale løsningen liksom...

Eller jo - et råd har jeg: jeg har tro på tydelighet og kommunikasjon. Snakke om forventinger og ønsker, for ingen er tankelesere. Jeg tror kvinner forventer mer på dette området og at de stakkars? mennene våre ikke aner noe om hva vi egentlig forventer.

Noen som har noe å si til det?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat