Heia Norkost !
Jeg forstår at du har mye kunnskap om dette og det respekterer jeg masse. Jeg bare lurer på om det kan være slik at forskjellige medikamenter med forskjellig sammensetning kan virke annerledes på forskjellige mennesker.
Opprinnelig lagt inn av Norkost
Vel nå er det slik at verden har gått videre siden folk trodde dette 
Artikkelen jeg viste til er et år gammel. Mailen fra Atkins Support er et par måneder gammel. Er infoen gått ut på dato allerede vet jeg jammen ikke hva jeg ska tro på !!
Opprinnelig lagt inn av Norkost
joda det skjedde men den fettforbrennede egenskapen ble forsterket og ikke borte som jeg forstår at du skriver over her.
Nei, jeg sier ikke at den ble borte, det jeg meent å få fremer at den ikke viste mer effekt på den gruppen som prøvde produktet. Kan det virke anderledes på overvektige på lavkarbokost og med lav fysisk aktivitet reagerer annerledes enn de som er lite overvektige, trener ofte og ikke spiser lavkarbo hele tiden ??
Som sagt har jeg prøvd ALCAR i 2 mnd uten noen som helst effekt. Ganske like restn av forsøksgruppen. Det kan være innbildning, men jeg mener å merke effekt av LCAR allerede etter en uke.
Er det da ikke en logisk slutning å trekke at det er forskjell på oss overvektige daffe og de veltrente som stacker, karber ned i uka, karber opp i weekenden, hiver innpå med Xenadrine, Hydroxycut, Ripped Fuel, Diet Fuel, Metabolife, AdipoK. EAS BetaLean, og alle de andre kjekke produktene som fantes/finnes på markedet ??
Det var bare en tanke. Stort sett skriver jeg fra egen erfaring/erfaring delt med andre i mine andre amerikanske/canadiske forumhjem ! Men jeg suger til meg alt jeg kan. Ser du skriver nederst at ALCAR fungerer best med GT/ALA/E. Det gjorde ingen av oss. Kanskje det kan være årsaken til manglende virkning ? Jeg vet hva ALA er, men hva er GT og E ?? Er E efedrin ?
Jeg er en av de uheldige med totalt ødelagt forbrenning og har slitt lenge med å finne noe som hjelper ..... vil gjerne lære litt mer om dette her !