Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-09, 11:16   #50
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Etterbehandling av avfarget hår

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

EN BLOND PHOTO???? Hehe, du er en av de heldige som kler både mørkt og lyst du da. Blir artig å se deg lys.( ser deg jo forsovidt lys på bilde) Tør ikke tenke på hvordan min hårfarve har blitt etter hårfarving i 16 år, Men nå er jeg naturlig veldig mørk da

Hoho, ja, kan du tenke deg? Har ikke vært blond på tretten år, men nå vokser håret mitt i rasertempo, og over halvparten av håret mitt var bare farga etterveksten på, da jeg slutta med henna og begynte å farge håret hos frisør i mai
Nå ler jeg fortsatt litt av meg selv hver gang jeg ser meg i speilet, hehe. Men jeg er nok ikke helt blond til treffet, skal ikke avfarge igjen før i oktober antar jeg!
Skulle gjerne vært naturlig mørk jeg, men heldgivs må man ikke kle seg i rosa joggedress, bruke spraytan, gå i gullsko og ha en bag full av små hunder når man er blond
Kommer nok til å fortsatt være hun svartkledde med litt for mye sminke

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat