Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 20:31   #42
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Etterbehandling av avfarget hår

Mens jeg nå mere BARE går i svart! Er vel ikke akkurat så fargerik fra før, men jeg tok på meg favorittjakka mi, en hettejakke i velour som er koboltblå, altså mørk men sykt intens farge. Og jeg holdt på å dø når jeg så meg i speilet! Det var farger som helt vilt prøvde å slå hverandre i hjel!
Så, de ukene inntil jeg får avfarga resten så blir det nok svart svart svart! Men det er 80 prosent av klesskapet mitt.
Nå går vel ikke jeg av veien for å se "gæren" eller "sprek" ut , så jeg er i grunn glad for at orange-fargen bare er midlertidig, selv om jeg overlever helt greit. Men jeg innser jo at jeg ikke kommer til å beholde helt den mørk og mystisk-looken min med mitt naturlige lyse hår, så da må det nok mer sminke til

Men, sånn ellers. Kan man kure håret sitt for mye?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat