Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 15:15   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Holder på å bli ko-ko i hodet

Hei,
Du må nok hive over bord en god del gammel lærdom om hva som er sunt. Det er nok en del som sliter med tankemønsteret i overganen fra vanlig norsk kosthold til lavkarbo.
Lavkarbo er en paraplybetegnelse på karboredusert kosthold, alt opp til 150 kh pr dag. Alle kostholds retningene du finner her inne er lavkarbo, men alle lavkarbo er ikke ketogene. Skaldemann og ketolyse er begge ketogene kosthold. Jeg har fulgt ketolyse kostholdet i 1,5 år og jeg spiser mer grønnsaker nå enn jeg har gjort noen gang før.
Ser du nevner at du kan tenke deg å spise litt brød og litt melk, tydelig på at statens ernæringsråd fortsatt gnager i underbevisstheten, he, he…
Hadde ketogent kosthold vært farlig i det lange løp så hadde nok ikke menneskeheten eksistert i dag…

Helt enig med Carisma, de trådene hun har linket til er ypperlig lesning.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat