Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 12:19   #4
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedme & Mat-fett ”studie”!

Arvid, den største kritikken du har fått, er faktisk at du ikke vil nå ut til så mange som du vil med måten du framlegger stoffet ditt. Det er ikke vondt ment, men når du framstår som at du faktisk vil at folk skal lese dette, må du også høre på publikumet ditt.

Bruk en en mindre font, bruk stor bokstav i begynnelse av setninger og egennavn og kun det, hold igjen bruken av understrek, hold teksten nøytral, kom med dine personlige synspunkter til slutt, eller gjør det mer synlig hva som er dine synspunkter/slutninger og unngå også for mye kursiv. Ved å bruke så mye virkemidler som du gjør, oppfatter jeg det som rotete. Jeg ser alltid kjapt over en tekst før jeg begynner å finlese. Jeg leser overskriften før hvert avsnitt, og det som er uthevet. Når jeg ser over ditt innlegg, får jeg ikke et klart inntrykk over hva du faktisk prøver å si meg, og da vet jeg heller ikke om dette vil være verdt å lese.
Jeg mener du har sagt at de som er interessert, vil lese det uansett. Vil du virkelig ikke få et større publikum? Hva er vitsen da? (Om dette er noe du ikke har sagt, beklager)

Kjære Arvid. Jeg tok med tid nå til å skrive dette i lunsjpausen min, ikke for å kritisere deg, men for å øke sjansen for at kanskje flere, også slike som meg, vil lese hva du har på hjertet. Bruk et par minutter og se over ditt eget innlegg. Hva kan gjøre dette enklere for mitt publikum å lese, og forstå?

Jeg håper ikke på at du forsvinner, men jeg håper på en forståelse av hva jeg faktisk prøver å si til deg.

Sist redigert av Areola : 10-09-09 kl 13:31.
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat