|
Sv: En nybegynner som har noen spørsmål
Ja, det er mange som har blitt friske/bedre av forskjellige lidelser med lavkarbokosthold! 
Jeg er selv kvitt migrene, og alle allergier (alt fra pollen til pels og nøtter og sitrus etc)., bedre søvnkvalitet og bedre humør 
Jeg har også sjeldnere hodepine og betennelser biter ikke like mye på kroppen som før.
Jeg tror det er fordi jeg spiser ganske likt den maten jeg er genetisk tilpasset for!
Jeg synes du godt kan spise det brødet, om du vil. Om du ønsker å gå ned i vekt, og det viser seg å være en festbrems for deg, så kan du eventuelt kutt det ut.
Gerd sin ostekake er kjempegod. Om man først skal skeie ut, så er det helt klart en av de beste måtene å gjøre det på 
Men det ser ut som du er interessert i å samle kunnskap, og det er alltid en god forutsetning!
Ikke et vondt ord om ketolysekuren, men det er jo bare en av mange, og Torkil Andersen fant jo ikke opp ketosebasert kosthold! Jeg synes man skal respektere hverandres valg av filosofi (eventuelt ikke-filosofi).
Men Slank med ketolysekuren er en veldig enkel innføring, og lett å forstå og begripe. I likhet med flere andre gode lavkarbobøker så er den å finne på biblioteket.
En av mine store favoritter er "Bedre uten brød"! 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|