|
Sv: Etterbehandling av avfarget hår
Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.
Du var så fin på bildet, Photo. Ligner på Claire Danes. Claire Danes med oransje hår vel og merke. 
Haha, takk for det. Jeg må jo si jeg synes det er litt kårny, men det er greit, er jo bare for en kort periode 
Morsomt at du sier det med Claire Danes, for jeg ble kalt Angela på videregående, da jeg også hadde hennahår, ca til skuldrene 
Nå går det i retning Starbuck, som jeg alt blir sammenligna med. Haha.
Opprinnelig lagt inn av Summer, her.
Hehe, du ser ut akkurat slik jeg gjorde når jeg avfarget håret mitt også. Etter to dager synes jeg i grunnen det ble litt kult med en slik gulrotfarge. Ingen andre som hadde det liksom. Du kledde både fargen og frisyren! 
Hihi, takk for det! Joda, er jo litt artig, men jeg tror jeg hadde blitt lei om jeg skulle gått sånn lenge . Men jeg har sett verre ut, har i hin tid både hatt grønt og blått hår, orange også for den saks skyld!
En av grunnene til at jeg avfarger håret er jo at jeg er skikkelig lei ettervekst, for håret mitt vokser utrolig fort, så det skal bli en lettelse å bli blond igjen!
Ikke minst, selv om dette blir kostende noen tusenlapper så sparer jeg mye penger på sikt, med den hastigheten håret mitt vokser i burde jeg ideellt sett farge etterveksten hver 4. uke, og det blir ganske dyrt i lengde. Å farge håret hjemme er jeg ferdig med.
PS: Frisyren har jeg hatt siden tidlig i sommer, da jeg bet i det sure eplet og lot frisøren få lov til å klippe av femten cm med tynne pistrer. Først nå er jeg vant til det, men så er det vel også sikkert seks sju cm lengre nå 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|