Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-09, 11:51   #352
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Hold deg til Cat du, om det var det frisøren anbefalte. Jeg syns Joico K-Pak er en like god kur, og den lukter så vanvittig godt! Men det er sikkert mange andre bra proteinkurer på markedet også. Så hold deg til Redken.
Syns du ikke det holder med bare kur etter en liten stund, kan du jo supplere med shampoo og balsam, men det er ikke nødvendig - om håret ditt føles greit uten.
Det er forøvrig også en fordel til med Redken; Lookfantastic selger hele tiden Redken duo - shampoo og balsam samlet til rett under 200 kr. Sist jeg kjøpte, var det tre for to, så jeg fikk med en ekstra shampoo.
Så billig er ikke Joico der, tror jeg. Da tror jeg du må bestille en og en for å komme under tollgrensa.

Ah, nice. Jeg spurte frisøren om Joico, men hun hadde ingen erfaring med den, men anbefalte varmt Cat og en annen fra Matrix, men sa at det var ett fett, men at Cat kanskje var billigere i forhold til mengde. Den fra Matrix fikk jeg med meg en prøvepose av som holder til to kuringer.
Men håret mitt kjennes ikke skadet ut, litt tørt å ta i -men det kan like så godt skyldes hårsprayen da hun styla håret mitt, ellers er det overraskende mykt og fortsatt blankt. Nå har jeg hår som blir lett fett i utgangspunktet, og frisøren sa at det er den type hår som tåler bleking best.
Da bestiller jeg Redken Cat i mårra. Nå skal jeg ut og flashe flytevesthåret mitt på Løkka

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥