Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-09, 00:46   #102
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Lurer* og Elizabethcita, så flinke dere er! Jeg skal ikke skryte på meg å være så flink.. :P Men jeg skal gå hjem fra jobb i morra da.. Det tar ca 40 minutter, og det er i motbakke hele veien Oppdaga sist jeg var der (jobber som vikar rundt i forskjellige butikker) at det tok jo like lang tid å ta bussen, når man regna med ventinga, som å gå hjem! Så da kan jeg like gjerne gå den biten og få litt mosjon i samma slengen. Kanskje forsvinner det noen gram da og!

Ellers, så har jeg lagd lavkarbolapper i dag! De ble gode, men neste gang tror jeg at jeg skal ha i litt linfrø og kanskje litt kli? Syns de ble litt lite mettende og sånn. Noen som har erfaring med å lage grove lavkarbolapper? Del det med meg, a!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat