Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-09, 18:13   #17
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan kan jeg være i ketose uten å brenne fett?

Opprinnelig lagt inn av Novisa, her.

Mannen min står ikke stille som meg. Han var ned en kg på forrige veiing, har tilsammen gått ned 7,5 kg på fem uker. Det er jo bra.

Jeg ville i utgangspunktet 6-10 kg ned. Nå har jeg BMI på rundt 25, så så veldig mye overvekt har jeg jo ikke.

Har ikke merket ketoseånde, eller noen annen "ketosefølelse" som jeg har hørt om her inne.

Ok, jeg mente å ha lest i en av dine tidligere tråder at ingen av dere merket noen vektnedgang... Jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre, annet enn å lese boka en gang til og se om det er noe du ikke gjør riktig. Det er jo pussig at du ikke merket noe når du begynte å komme i ketose, jeg var helt i svime de to-tre første ukene og ånden var ike å ta feil av.
Nå går jeg inn og ut av ketose uten å merke noen ting.

Vel, håper at noen av de gode guruene her inne kan hjelpe deg .
Ikke gi opp i alle fall!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat