Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 12:15   #111
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ojojoj, men da betalte du den altså selv? Jeg fikk den heldigvis helt dekket, måtte bare betale en egenandel for flyreisen til og fra. Takk for historien din, jeg synes det er så godt å lese om andres erfaringer.

Jeg betalte opersajonen selv, var nok ikke klar over at jeg kunne få den dekket, det kan jo godt hende at de ikke dekket slikt da, vanskelig å si nå......

...og skatten måtte jeg betale, men fikk pengene tilbake til slutt...og jeg byttet regnskapsfører...

Hyggelig å dele litt, vet du...tror nok selv at skulle jeg hatt en tilsvarende operasjon nå, så ville jeg nok ha bedt om å få sove gjennom inngrepet, for det var ikke noe morro da det stod på...men det ble jo bedre og bedre da...sånn når jeg fikk noen uker bak meg.

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat