Tråd: Midje-mål
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 10:27   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Midje-mål

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Dessuten legger vel "insulinfettet" seg i hovedsak på magen - altså er det en indikator på at man står i fare for å utvikle diabetes og/eller andre livsstilssykdommer.

"Typiske insulinresistente kropper" hos kvinner er jo gjerne litt formløse, altså at man i hovedsak legger på seg på midje og mage og fortrenger de klassiske kvinnelige formene. Det ser jeg så mange eksempler på. Noen leger påstår jo at de nærmest kan se på en pasient som kommer inn på kontoret deres at de er i fare for diabetes.
Jeg og søstrene mine er klassiske eksempler. De har alltid lagt på seg på rumpe, hofter, lår og litt på magen, og nesten uanset vekt vært ganske friske, mens jeg har lagt på meg på rygg og midje og mage, men hatt tynne bein og armer og skrinn rompe og blitt sykere og sykere for hvert gram som har kommet på kroppen min.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat