|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.
Dere som er på vedlikehold og/eller er ferdig slanket - bruker dere lavkarbobrød som kjøpes i butikken? Tenker da på Fedon sitt brød og så er det vel et Vita hjertegod som er lavt på karber?
Brukes brød daglig på vedlikehold/ferdig slanket?
Kan bare svare for meg selv, jeg har regnet meg som ferdig slanket siden nyttår. Nå har jeg jo ikke fulgt noen spesiell filosofi, men jeg kan nok putte kostholdet mitt i LCHF sekken. Spiser i hverdagen rent kjøtt, fisk, egg, ost og grønnsaker. Bruker godt med fløte og smør også. Har lett for å komme i ketose, og jeg er ikke av de som ikke forpester omgivelsene dessverre
Jeg begynte også for noen uker siden å bli litt tynnere enn jeg ønsker, så nå har jeg kjøpt brød. Og mere nøtter. Spiser ikke brød hver dag, men tester ut hvordan kroppen liker det nå. Har høvlet godt med smør og ost over - og kost meg. Har gått litt opp igjen - det svinger litt. Målet er rundt 72kg, jeg er 185cm høy. Uvant og uventet "problemstilling " å prøve å gå opp 
Uklart svar i tråden for enkle og korte svar - men jeg ønsker å fortsette med mye fett både av helsegrunner og for å vedlikeholde vekta. Ser allikevel at jeg må innføre litt flere karber.
Tror alle må finne sin egen vei - og hvilken mat kroppen trives med. Tror også at det kan forandre seg over tid med hva kroppen vil ha.
Skal prøve å bake nøttebrød og se hvordan det blir kanskje det blir brød nesten hver dag da 
Sist redigert av Zincite : 05-09-09 kl 17:47.
|