Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 10:15   #33
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Talking

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Føler meg litt jojo nå på slutten av uka, har blitt mange sene kvelder selv når jeg vet jeg skal opp tidlig neste morgen . I dag sovnet jeg rett og slett av , og kom nesten 3 timer for sent på jobb - starter normalt kl 7, men i dag ble den altså kvart på ti .

Mensen denne uka så vekta har vært noe opp siden mandag, men det går selv vel til neste uke tenker jeg - ikke noe stress. Og legebesøket på onsdag var i alle fall motiverende, alle kiloene jeg har gått ned i sommer er rent fett . Fortsetter i fase 2 de neste 6 ukene til neste kontroll, og det er helt greit for meg.

Snart helg og da skal jeg gjøre minst mulig, bare tasse litt rundt i hagen og samle sammen utemøbler og diverse som må i hus etter sommeren.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat