Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 20:58   #30
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Imse, det hørtes ut som en tøff start p ådagen, håper at flekkene er borte og at dagen ble litt bedre etterhvert Det er guffent når man ikke hører at unga har stått opp og ordnet seg selv. Bra det bare var sjokomelk de skulle ha

Kipern Vaskeklut! Ikke noe kult å få huden full og bli demotivert på stedet! Men som Filakia, det er du som har lest deg opp på tema. Jeg har ikke fortalt så mange i min omgamgskrets at jeg har begynt med lavkarbo heller. Har noen FANTASTISKE kollegar som har vært i gjennom lavkarbo kurer og de stiller opp med gode råd og veiledning. Men ellers er det vel bare mannen og mamma som vet hva jeg driver med. Føler ikke for å anonsere det til alle å enhver. Det må liksom komme naturlig i samtalen. Men det er ikke akkurat noe som jeg tar opp midt under kaffepraten. Men klart situasjonen krever det så skal jeg fortelle det. Det er jo ingjen ovverraskelse at jeg er overvektig, så om jeg prøver å gå ned i vekt må jo bare være positiv Og jeg er strålende fornøyd med lavkarbo så langt.

Filakia, håper du fant en løsning på kvelden

Skravle syk i dag ser jeg Har akkurat lagd en STOR posjon med lavkarbo lapper, skal få dem kalde og hive dem i frysern. Nå har jeg nok frokost i mange uker fremover. Hadde tenkt med på å prøve oopsier i dag, men tror det får bli i morgen.

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat