|
Sv: Haster: Magesmerter
Tusen takk alle sammen!!
Jeg er nå en erfaring rikere, og etter å ha lest deres innlegg, så har jeg kanskje vært litt for sær. Jeg ble innlagt ja, og misstanken var blindtarm-betennelse eller betennelse i eggstokken. Tok mange undersøkelser, og de var veldig usikker. I går fikk jeg beskjed om jeg skulle ta kikkhullsoperasjon. Men plustelig så ble jeg bare mye bedre, feberen gikk tilbake og hvite blodlegemer stabiliserte seg (som tydet på en infeksjon). Så i dag fikk jeg reise hjem igjen.
I går kveld fikk jeg spm om jeg ville ha mat, og da var jeg dum som nevnte at jeg kun spiste lavkarbo, og helst ønsket bare et egg eller noe. Var egentlig ikke noe sulten heller. Det kom inn en sykepleier og lege som hadde veldig mange meninger om dette, at jeg var altfor ung osv. Når jeg prøvde å fortelle de at den "baderingen" som jeg hadde hatt rundt magen for tre uker siden nesten ikke er å se, så trodde de ikke på meg. De bare sa: Du har jo ikke noe vektproblem, og du er altfor ung gjentok de... Jeg er jo 33 år da ikke så ung...
Så fikk jeg en skikkelig utspørring av hva jeg spiste, og de var skikkelig skeptisk. Dette var det dummeste de hadde hørt. Så spurte de om jeg spiste blomkål og broccoli. Ja svarte jeg. Og fisk? Ja mye fisk svarte jeg. OK, da var det greit Da hentet de et egg, en ostebit, en skinkeskive og noen tomatbiter. Greit nok for meg.... Men jeg skulle kanskje ikke hengt meg så mye opp i dette på sykehuset, men er redd at hvis jeg først skeier ut en gang så vil hodet mitt tenke ""ja det gikk jo bra" "prøv igjen".
Det var min erfaring. Nå er jeg nesten ikke vont i magen, og er igrunn litt forvirret over hva som egentlig feilte meg. Jeg var så gira på å komme hjem at jeg glemte å spørre hva de egentlig hadde funnet ut...

|