Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 17:09   #28
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Sukk. Jeg fortalte ei venninne at jeg er begynt med lavkarbo.. Og endte opp med å få masse kjeft og snusfornuftige meninger om at det var usunt med alt fettet, og at jeg måtte trene masse, for det kom til å ødelegge kolesterolet mitt osv. Og jeg fortalte at det var en livsstilsendring, og det brukes for å gå ned i vekt osv.. Da fikk jeg bare en sur kommentar om at det var ikke ensbetydende med at det var sunt, og det var ikke alltid sunt å slanke seg.. Så der satt jeg da, med lavkarbomaten min stekt i masse smør og fikk lite lyst på den.. Det der syns jeg var en skikkelig motivasjonskiller, det å få sånne snusfornuftige og sure bedreviterkommentarer.. Hjelp?

vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 03-09-09 kl 23:29. Årsak: personlig
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat