Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 10:50   #26
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Morn!
Jeg er treg i dag, forsov meg og bråvåknet klokka ni av at 4 åringen skrek. SÅ jeg duret ned trappa og fant henne på badet, hun skulle ha plaster( ikke noe sår, men plasterhjelper på alle vondter ). Jeg spurte hvorfor og hun sa: Jæ datt da jæ sku vaske gølve, jæ sølte sjokomjølk... da først hørte jeg at tv`n sto på og duret ut på stua der 6 åringen så på barnetv( de hadde satt på selv), på bordet sto en mjølkekartong og en sjokomjølkboks, sjokomjølk utover bordet, en bøtte på gulvet, og brunt vann utover gulvet... Prinsessa hadde sølt ut sjokomjølk og henta seg klut og vann og prøvd å vaske sjøl Jeg fikk vasket opp sølet mens jeg igrunn hadde litt panikk fordi jeg ikke hadde hørt at de sto opp sjøl.
Så fikk jeg tatt opp og stelt Dokka og satt i gang sondematen og laget frokost til de andre to og en porsjon tacosalat til meg.

Nå skal jeg lage meg litt kaffe og slappe av litt etter den bråstarten... Det er fortsatt noen brune flekker på gulvet, men gulvet må tørke skikkelig, så får jeg støvsuge opp hundehår og vaske gulvet når mannen tar med seg ungene på torsdagstreffen i menigheten i kveld.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat